Babam bir ev buldu. Tam parasına yetecek şekilde.
Emlakçı babama demiş ki; Ev sahibi memlekette. Önden 1.5m TL para onun hesabına göndereceksin.
Artık ev satın alma kriterler bu şekilde.
Kalan parayı de tapuyu devr alırken vereceksin.
Sizce bunda çapanoğlu var mı bir üç kağıt.