• 07-01-2026, 10:03:09
    #1
    İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde verilerin sızdırılmasıyla patlak veren skandal sonrası kadın öğrenciler konuştu. Oluşturulan internet sitesinde öğrencilerin fotoğraflarıyla ‘hangisi daha seksi’ ve ‘en iyi 50’ listesi yapıldı. Skandal sonrası Yenigün’e konuşan kadın öğrenciler, durumun yalnızca şakadan ibaret olmadığını ve kendilerini güvende hissetmediklerini dile getirdi.
    https://www.gazeteyenigun.com.tr/hab...bir-saka-degil
    Garip bir site, hostinger'de barınmış, 04.01.2026'da reglenmiş, gene 04.01.2026'da da İzmir'de yaşayan bize haberi geldi. Alan adı whois privacy cart curt satın almış. 06.01'de fişini çekmiş.

    Ne düşünüyorsunuz?
  • 07-01-2026, 10:27:44
    #2
    Siteyi açanı bulmak basit iş devlet istese çöker abaz*nın biridir yazık valla kafasını s**** uğraştığı şeylere bak
  • 07-01-2026, 10:41:54
    #3
    Okuldan birilerinin yapmış olması ihtimal.
  • 07-01-2026, 11:52:25
    #4
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde verilerin sızdırılmasıyla patlak veren skandal sonrası kadın öğrenciler konuştu. Oluşturulan internet sitesinde öğrencilerin fotoğraflarıyla ‘hangisi daha seksi’ ve ‘en iyi 50’ listesi yapıldı. Skandal sonrası Yenigün’e konuşan kadın öğrenciler, durumun yalnızca şakadan ibaret olmadığını ve kendilerini güvende hissetmediklerini dile getirdi.
    https://www.gazeteyenigun.com.tr/hab...bir-saka-degil
    Garip bir site, hostinger'de barınmış, 04.01.2026'da reglenmiş, gene 04.01.2026'da da İzmir'de yaşayan bize haberi geldi. Alan adı whois privacy cart curt satın almış. 06.01'de fişini çekmiş.

    Ne düşünüyorsunuz?
    Zuckerberg özentisi
  • 07-01-2026, 11:56:41
    #5
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zuckerberg özentisi
    Tam olarak aynı şey olduğunu düşünmüyorum, bir kültürde normal diğer kültürde ahlaksızca buluyorum.

    Bazı sosyal medya paylaşımlarında "ecogirl.fun'da top 50'ye girince bizim minimum mutluluk" gibi şeyler de görmedik değil, garip...
  • 07-01-2026, 12:02:00
    #6
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak aynı şey olduğunu düşünmüyorum, bir kültürde normal diğer kültürde ahlaksızca buluyorum.

    Bazı sosyal medya paylaşımlarında "ecogirl.fun'da top 50'ye girince bizim minimum mutluluk" gibi şeyler de görmedik değil, garip...
    sonuçta facemash'in aynısını yapmış, ki facemash 2003'de çıkmıştı.
    üniden atılırsa facebook iş teklif edebilir