Tam olarak aynı şey olduğunu düşünmüyorum, bir kültürde normal diğer kültürde ahlaksızca buluyorum.
Bazı sosyal medya paylaşımlarında "ecogirl.fun'da top 50'ye girince bizim minimum mutluluk" gibi şeyler de görmedik değil, garip...
sonuçta facemash'in aynısını yapmış, ki facemash 2003'de çıkmıştı.
üniden atılırsa facebook iş teklif edebilir