khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zuckerberg özentisi
Tam olarak aynı şey olduğunu düşünmüyorum, bir kültürde normal diğer kültürde ahlaksızca buluyorum.

Bazı sosyal medya paylaşımlarında "ecogirl.fun'da top 50'ye girince bizim minimum mutluluk" gibi şeyler de görmedik değil, garip...