• 06-01-2026, 22:04:10
    #1
    Sizce ne olur arkadaşlar nasıl bir sonuç bekliyorsunuz
  • 06-01-2026, 22:05:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dünyanın en sıkıcı derbisi olacak yine büyük ihtimal
  • 06-01-2026, 22:05:55
    #3
    Osimhen 50. Saniyede 1. Golü atar, Fenev oyundan çekilir.
  • 06-01-2026, 22:06:04
    #4
    adsMikadui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyanın en sıkıcı derbisi olacak yine büyük ihtimal
    😂 0-0 mı diyorsun değerli hocam 😂
  • 06-01-2026, 22:06:18
    #5
    Maç olimpiyatta olmasa çok iyi maç izlerdikte hem stad çöp hem de muhtemelen oynanacak tarihte hava berbat olacak. Çok öngörülemez bir maç ilk defa bu sene kolay yeneriz feneri diyemiyorum çok iyi durumdalar.
  • 06-01-2026, 22:06:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sitta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😂 0-0 mı diyorsun değerli hocam 😂
    4.5 üstü gol olur "ytd"
  • 06-01-2026, 22:08:22
    #7
    netst4rz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maç olimpiyatta olmasa çok iyi maç izlerdikte hem stad çöp hem de muhtemelen oynanacak tarihte hava berbat olacak. Çok öngörülemez bir maç ilk defa bu sene kolay yeneriz feneri diyemiyorum çok iyi durumdalar.
    Senin gözünde fener yener mi hocam bu sene o şanssızlığı kırar mı
  • 06-01-2026, 22:11:24
    #8
    Galatasaray'a yeni bir kupa hayırlı olsun,
    fenerbahçe Galatasaray karşısında etkileşim gösteremez.
  • 06-01-2026, 22:13:43
    #9
    Galatasarayımıza yeni kupa hayırlı olsun diyorum