netst4rz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maç olimpiyatta olmasa çok iyi maç izlerdikte hem stad çöp hem de muhtemelen oynanacak tarihte hava berbat olacak. Çok öngörülemez bir maç ilk defa bu sene kolay yeneriz feneri diyemiyorum çok iyi durumdalar.
Senin gözünde fener yener mi hocam bu sene o şanssızlığı kırar mı