FB -GS derbi hayırlı olsun Süper kupa - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
FB -GS derbi hayırlı olsun Süper kupa
11
●
312
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
FB -GS derbi hayırlı olsun Süper kupa
1
2
06-01-2026, 22:15:20
#10
Rei
Sitta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Senin gözünde fener yener mi hocam bu sene o şanssızlığı kırar mı
Osi dönerse bizi avantajlı görüyorum da dönmezse fb alabilir gibi geliyor, bu sene korkutucu görünüyor gözüme 😄
06-01-2026, 22:19:01
#11
zagor6390
Harbiden fenerin şuan ne işi var kupada?
06-01-2026, 22:35:36
#12
Alengirik
Fanatik olmayan ben
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler