Konu
FB -GS derbi hayırlı olsun Süper kupa
06-01-2026, 22:06:18
#5
Rei
Maç olimpiyatta olmasa çok iyi maç izlerdikte hem stad çöp hem de muhtemelen oynanacak tarihte hava berbat olacak. Çok öngörülemez bir maç ilk defa bu sene kolay yeneriz feneri diyemiyorum çok iyi durumdalar.