• 24-09-2009, 23:05:24
    #1
    Merhaba,

    Şuan Avea kontörlü hat kullanıyorum.

    Ayda 5k sms tarifesi yüzünden burdayım sadece. Konuşmada felan hiçbir avantajı yok bana göre. Varsa da ben bilmiyorum, mobil öğrenciyi felan sevmedim ben.

    Benim istediğim;

    1.Güzel bir sms paketi olması,
    2.Sadece hat içi ayda x saati x kontöre konuşturması, mobil öğrenci için karşıdaki de şunu yapsın bunu yapsın demeden.

    2. seçenek için, sadece belirlediğim 3-5 numaraya özel birşey de olabilir farketmez.

    Bu konuda bilginiz var mı?
  • 24-09-2009, 23:13:48
    #2
    1- Vodafone süper sms kampanyasıhaftalık 5bin SMS
    http://www.vodafone.com.tr/Kampanyalar/super_sms.php
    2- 100 kontör yüklediğinde 5 dk'sı 1 kontör cep öğrenci paketinde
    http://www.vodafone.com.tr/Tarifeler...cepogrenci.php
  • 25-09-2009, 02:04:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    numaranı vodafone taşı.vodafone heryone 3000 sms paketi al.ayda 100 kontür yükle 10 vodafonluyla 5dk sı 1 konture konus.+ her yone ucret sız 250 dk 6 ay boyunca.
  • 25-09-2009, 02:12:12
    #4
    Turkcell süper ben memnunum yani.

    35 Kontür'e 1 ayda 10k sms paketi var.
  • 25-09-2009, 02:18:14
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ayrıca seçtiğin numaralarla uygun fiyata konuşma tarifesi var turkcellde tam detayı bilmiyorum.

    TURKCELL - Canımın3ü

    Ben pek uygun olmasa da farklı farklı operatörlerden farklı farklı numaraları aradığım için uzunca zamandır bu tarifeyi kullanıyorum :

    TURKCELL - Birfiyat
  • 25-09-2009, 02:29:31
    #6
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkcell süper ben memnunum yani.

    35 Kontür'e 1 ayda 10k sms paketi var.

    sadece tkcel ?
    her yöne mi ?
  • 25-09-2009, 03:04:40
    #7
    LaKerDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece tkcel ?
    her yöne mi ?
    Sadece turkcell.
  • 25-09-2009, 03:10:29
    #8
    arkadaslar türkiyede varmi bilmiyorum.
    ben almanyada kaliyorum, vodafone kullaniyorum günde 100 sms bedava, aradigimda 29 cent kesiliyor isterseniz 100 saat konusun para kesilmiyor.
    öyle birsey türkiyede'de varmi...