Merhaba,

Şuan Avea kontörlü hat kullanıyorum.

Ayda 5k sms tarifesi yüzünden burdayım sadece. Konuşmada felan hiçbir avantajı yok bana göre. Varsa da ben bilmiyorum, mobil öğrenciyi felan sevmedim ben.

Benim istediğim;

1.Güzel bir sms paketi olması,
2.Sadece hat içi ayda x saati x kontöre konuşturması, mobil öğrenci için karşıdaki de şunu yapsın bunu yapsın demeden.

2. seçenek için, sadece belirlediğim 3-5 numaraya özel birşey de olabilir farketmez.

Bu konuda bilginiz var mı?