arkadaslar türkiyede varmi bilmiyorum.
ben almanyada kaliyorum, vodafone kullaniyorum günde 100 sms bedava, aradigimda 29 cent kesiliyor isterseniz 100 saat konusun para kesilmiyor.
öyle birsey türkiyede'de varmi...