• 30-12-2025, 16:57:39
    #1
    Merhaba R10
    Bugün size bir kart önereceğim.
    Kartımız HADİ
    Gariptir ki annem adına açtığım kredi kartı limitini 15 gün sonra 30K yapacaklarmış.
    Annemin 1 TL geliri yok ben aylık 2-3 K harcıyorum aksatırsam 1 ay ödemiyorum en fazla.
    Her 2-3 aya limiti 5-10 kat arttırmaya başladırlar
    30K harcarsam ödeyemem ama kalsın
  • 30-12-2025, 17:00:04
    #2
    Büyüme odaklı küçük ölçekli bankadan veya kurumdan daha kolay limit kredii vb alınır genellikle hocam
  • 30-12-2025, 17:01:25
    #3
    semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyüme odaklı küçük ölçekli bankadan veya kurumdan daha kolay limit kredii vb alınır genellikle hocam
    Olabilir hocam bilgim yok bu konuda açıkçası.
    Tek eksi yönü her mağazada taksit yok.
  • 30-12-2025, 17:03:44
    #4
    Hadi kart her türlü onaylar icralık olsanız bile 1 tl onaylıyor. Sizden 2000 tl yatırmanızı istiyor onu kart limiti olarak saklıyor. İyi yanları var ama çok işlevsiz bir banka ben şahsen önermem.
  • 30-12-2025, 17:04:40
    #5
    o konuda akbank deli ya 1 milyona yakın yapıyor kredi kartı limitini, ben düşürüyorum o yükseltiyor
  • 30-12-2025, 17:04:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu hadi tombankamı ait arkadaşlar?bir link varsa bırakırsanız sevinirim.
  • 30-12-2025, 17:05:46
    #7
    Hadi'nin avantajı nedir genel kullanımda?
  • 30-12-2025, 17:09:16
    #8
    ✨ SMS Onay Yazılımı 📲
    kredi kartı pişmanlıktır.
  • 30-12-2025, 17:14:18
    #9
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi kart her türlü onaylar icralık olsanız bile 1 tl onaylıyor. Sizden 2000 tl yatırmanızı istiyor onu kart limiti olarak saklıyor. İyi yanları var ama çok işlevsiz bir banka ben şahsen önermem.
    Kredi puanına etkisi var mı?