Hadi kart her türlü onaylar icralık olsanız bile 1 tl onaylıyor. Sizden 2000 tl yatırmanızı istiyor onu kart limiti olarak saklıyor. İyi yanları var ama çok işlevsiz bir banka ben şahsen önermem.