• 30-12-2025, 17:16:18
    #10
    hgol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hadi tombankamı ait arkadaşlar?bir link varsa bırakırsanız sevinirim.
    Evet doğrudur
  • 30-12-2025, 17:18:10
    #11
    Bu hadi yeni mi çıktı hangi bankanın?
  • 30-12-2025, 17:21:48
    #12
    Kimse yapmasın. Sizi borca boğmaya yöneliktir. Müşteri portföyünü büyütmek için mevcut müşterilere de bonuslarr, döner parası gibi hediyeler ederek büyümeye çağırıyor.
    Lütfen hesap açmayın, açtırtmayın. Paranız kadar olun, kimseye borçlanmayın. Lütfen.
    • mehmetabaci
    mehmetabaci bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-12-2025, 17:22:34
    #13
    1-1.5 senedir kullanıyordum tık yoktu bugün bana da mesaj geldi 7 kat artırmışlar limiti. Enteresan
  • 30-12-2025, 17:24:18
    #14
    AlicanDumanova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o konuda akbank deli ya 1 milyona yakın yapıyor kredi kartı limitini, ben düşürüyorum o yükseltiyor

    Bir gece ansızın alabilirler
  • 30-12-2025, 17:35:21
    #15
    Esha0710 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi puanına etkisi var mı?
    İcraları kapatırsan olur yoksa bir yararı olmaz.
  • 30-12-2025, 20:00:23
    #16
    Kesinlikle, kesinlikle önermiyorum. Şikayetvar a bi bakın. Cimer e bbdk'a başvurdum. 172 bin tl bakiyem kaldı. Çekemiyorum. ATM'den günlük 5.000 tl kendi paramı çekerek komisyon ödüyorum.. öyle bitirmeye çalışıyorum. Her gün arıyorum mail gönderiyorum dönüş yapan yok. Kartını kullanın ama 1 tl içeride bakiye tutmayın.
  • 30-12-2025, 20:09:46
    #17
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle, kesinlikle önermiyorum. Şikayetvar a bi bakın. Cimer e bbdk'a başvurdum. 172 bin tl bakiyem kaldı. Çekemiyorum. ATM'den günlük 5.000 tl kendi paramı çekerek komisyon ödüyorum.. öyle bitirmeye çalışıyorum. Her gün arıyorum mail gönderiyorum dönüş yapan yok. Kartını kullanın ama 1 tl içeride bakiye tutmayın.
    İçine para atmıyorum kredi kartına kapama dışında.
  • 31-12-2025, 15:33:42
    #18
    Remusoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kredi kartı pişmanlıktır.
    Kredi kartını kullanmayı bilmeyen arkadaşların standart yorumu olarak algıladım. Güzel kullanıldığı zaman gerçekten çok muhteşem bir şey kredi kartı.