Kesinlikle, kesinlikle önermiyorum. Şikayetvar a bi bakın. Cimer e bbdk'a başvurdum. 172 bin tl bakiyem kaldı. Çekemiyorum. ATM'den günlük 5.000 tl kendi paramı çekerek komisyon ödüyorum.. öyle bitirmeye çalışıyorum. Her gün arıyorum mail gönderiyorum dönüş yapan yok. Kartını kullanın ama 1 tl içeride bakiye tutmayın.