• 30-12-2025, 15:57:31
    #10
    taylanweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binance karar almaktan kaçıyor gibi görünüyor şu aşamada "kara para" gibi durumlar oluşmaması için şirket politikaları gereği.
    Hocam ödeme gelen giden yer aynı hesap resmi faturalı her şey. Paraya çökmek istiyorlar. Yıllardır ödeme yaptığım network. Tüm hesaplarım verified zaten. Politikaları parayı mümkün olduğunca tutalım olmalı.
  • 30-12-2025, 15:58:01
    #11
    Avrupada ve amerikada 10 bin zaten limit. Bunun üstünde her rakam sorgulanır. Bizde üniversiteli öğrenci adına bankalarda hesaplar açıp milyonlar dpndürüldü yıllardır, kimse de sormadı ki genç adam bu nedir neyin neidir
  • 30-12-2025, 15:59:31
    #12
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binance üzerinden mimli bir kurum ya da kişiye mi ödeme yaptınız? İşin içinde bahis, çin menşeili hizmetler, iran/rusya/venezüella... bağlantısı var mı? Miktar ne kadar?
    Hayır hocam, saygın bir network'e yaptım. Yıllardır ödeme yapıyoruz. İade 560 dolar civarı. İade de yokuşa sürdüler. Tüm faturalar mevcut. Adamlar iade için de iade faturası kesti. Onları bağlayan bir şey yok. Binance ise paraya el koyma derdinde. Hacimler düştü tabi.
  • 30-12-2025, 16:02:21
    #13
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam, saygın bir network'e yaptım. Yıllardır ödeme yapıyoruz. İade 560 dolar civarı. İade de yokuşa sürdüler. Tüm faturalar mevcut. Adamlar iade için de iade faturası kesti. Onları bağlayan bir şey yok. Binance ise paraya el koyma derdinde. Hacimler düştü tabi.
    Ödeme kesin yapıldıysa Binance Türkiye'ye ihtarname çekin. Sonra da haciz yoluna gidin.
  • 30-12-2025, 16:05:21
    #14
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme kesin yapıldıysa Binance Türkiye'ye ihtarname çekin. Sonra da haciz yoluna gidin.
    Yapıldı hocam, işlem zincir üstünde BscScan üzerinden net şekilde görünüyor. Binance tarafında da talep oluşturulduğunda iade durumu “processing” olarak görünüyor, yani teknik olarak herhangi bir problem yok.
    Yılbaşından sonra hukuki süreçleri başlatacağım. Sürecin emsal teşkil etmesini umuyorum.

    Şikayetvar üzerinden de şikayet oluşturdum ancak kaç gün oldu henüz yayımlanmadı. Görünen o ki marka koruma vb. gerekçelerle kamuoyuna açık hale getirilmesi geciktiriliyor.
    Bu nedenle burada bilgilendirme amaçlı konu açtım. Süreç ilerledikçe gelişmeleri paylaşacağım.
  • 30-12-2025, 16:07:14
    #15
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapıldı hocam, işlem zincir üstünde BscScan üzerinden net şekilde görünüyor. Binance tarafında da talep oluşturulduğunda iade durumu “processing” olarak görünüyor, yani teknik olarak herhangi bir problem yok.
    Yılbaşından sonra hukuki süreçleri başlatacağım. Sürecin emsal teşkil etmesini umuyorum.

    Şikayetvar üzerinden de şikayet oluşturdum ancak kaç gün oldu henüz yayımlanmadı. Görünen o ki marka koruma vb. gerekçelerle kamuoyuna açık hale getirilmesi geciktiriliyor.
    Bu nedenle burada bilgilendirme amaçlı konu açtım. Süreç ilerledikçe gelişmeleri paylaşacağım.
    processing görünüyora öderler. Ödeme gelince bir kebap yeriz artık.
  • 30-12-2025, 16:09:17
    #16
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    processing görünüyora öderler. Ödeme gelince bir kebap yeriz artık.
    Yok hocam ya, görseniz kriz geçirirsiniz avukat arkadaşıma gösterdim resmen dalga geçmişler diyor. Türlü türlü bahaneler. 2 farklı ödeme yapmışsınız fakat iade tek gelmiş diye bile red yedim ben.

    Video çeke çeke youtuber olacağım artık bu gidişle, kebabı ordan kazanırsak artık