Ödeme kesin yapıldıysa Binance Türkiye'ye ihtarname çekin. Sonra da haciz yoluna gidin.
Yapıldı hocam, işlem zincir üstünde
BscScan üzerinden net şekilde görünüyor. Binance tarafında da talep oluşturulduğunda iade durumu
processing olarak görünüyor, yani teknik olarak herhangi bir problem yok.
Yılbaşından sonra hukuki süreçleri başlatacağım. Sürecin emsal teşkil etmesini umuyorum.
Şikayetvar üzerinden de şikayet oluşturdum ancak kaç gün oldu henüz yayımlanmadı. Görünen o ki marka koruma vb. gerekçelerle kamuoyuna açık hale getirilmesi geciktiriliyor.
Bu nedenle burada bilgilendirme amaçlı konu açtım. Süreç ilerledikçe gelişmeleri paylaşacağım.