processing görünüyora öderler. Ödeme gelince bir kebap yeriz artık.
Yok hocam ya, görseniz kriz geçirirsiniz avukat arkadaşıma gösterdim resmen dalga geçmişler diyor. Türlü türlü bahaneler. 2 farklı ödeme yapmışsınız fakat iade tek gelmiş diye bile red yedim ben.
Video çeke çeke youtuber olacağım artık bu gidişle, kebabı ordan kazanırsak artık