phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
processing görünüyora öderler. Ödeme gelince bir kebap yeriz artık.
Yok hocam ya, görseniz kriz geçirirsiniz avukat arkadaşıma gösterdim resmen dalga geçmişler diyor. Türlü türlü bahaneler. 2 farklı ödeme yapmışsınız fakat iade tek gelmiş diye bile red yedim ben.

Video çeke çeke youtuber olacağım artık bu gidişle, kebabı ordan kazanırsak artık