Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam, saygın bir network'e yaptım. Yıllardır ödeme yapıyoruz. İade 560 dolar civarı. İade de yokuşa sürdüler. Tüm faturalar mevcut. Adamlar iade için de iade faturası kesti. Onları bağlayan bir şey yok. Binance ise paraya el koyma derdinde. Hacimler düştü tabi.
Ödeme kesin yapıldıysa Binance Türkiye'ye ihtarname çekin. Sonra da haciz yoluna gidin.