taylanweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Binance Firmasına Dava Açıyorum
15
●920
- 30-12-2025, 15:59:31Hayır hocam, saygın bir network'e yaptım. Yıllardır ödeme yapıyoruz. İade 560 dolar civarı. İade de yokuşa sürdüler. Tüm faturalar mevcut. Adamlar iade için de iade faturası kesti. Onları bağlayan bir şey yok. Binance ise paraya el koyma derdinde. Hacimler düştü tabi.phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2025, 16:02:21Ödeme kesin yapıldıysa Binance Türkiye'ye ihtarname çekin. Sonra da haciz yoluna gidin.Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2025, 16:05:21Yapıldı hocam, işlem zincir üstünde BscScan üzerinden net şekilde görünüyor. Binance tarafında da talep oluşturulduğunda iade durumu “processing” olarak görünüyor, yani teknik olarak herhangi bir problem yok.phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yılbaşından sonra hukuki süreçleri başlatacağım. Sürecin emsal teşkil etmesini umuyorum.
Şikayetvar üzerinden de şikayet oluşturdum ancak kaç gün oldu henüz yayımlanmadı. Görünen o ki marka koruma vb. gerekçelerle kamuoyuna açık hale getirilmesi geciktiriliyor.
Bu nedenle burada bilgilendirme amaçlı konu açtım. Süreç ilerledikçe gelişmeleri paylaşacağım. - 30-12-2025, 16:07:14processing görünüyora öderler. Ödeme gelince bir kebap yeriz artık.Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2025, 16:09:17Yok hocam ya, görseniz kriz geçirirsiniz avukat arkadaşıma gösterdim resmen dalga geçmişler diyor. Türlü türlü bahaneler. 2 farklı ödeme yapmışsınız fakat iade tek gelmiş diye bile red yedim ben.phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Video çeke çeke youtuber olacağım artık bu gidişle, kebabı ordan kazanırsak artık