Eşiniz Böyle yapsa ne hissedersiniz?
33
●2.442
- 25-12-2025, 08:40:02Bu yıkıcı bir iletişim şeklidir. Olaylar silsilesini büyütebilir. Kadının yaptığı yanlış. Bu tip durumlarda göz teması kurarak kesin bir dille süre verilmeli ve o sürede belirlenen plan uygulanmalı. Bunu da erkeğin yapması gerekiyordu. Yani bu senaryoda her iki tarafta haklı görünmüyor. Etkili bir iletişim şekli ile her iki tarafta mutlu olabilirdi.
- 25-12-2025, 08:42:59on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilgi dediğin nedir tam olarak? Psikolojisi bozuk her kadını erkek mi idare etmek zorunda. Gereksiz trip sürekli ilgi bekleyen psikolojisi bozuk insanların erkeklerin başına bela olması üzüyor beni aslında. Fikrinize saygı duyuyorum bu benim fikrim. - 25-12-2025, 08:43:18Kesinlikle haklısın. Evlilik bu şekilde uzun süre ilerleyemez.on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2025, 08:47:38İlgi ayrı şey saatlerce yazdığın kodun 1 saniyede eşin tarafından gittiğini görmek ayrı şey umarım kodlar savelenmiştiron2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
