Hiç unutmuyorum bir gün Windows guncellerken belediye sağolsun elektriği kesti sistem ve içindekiler çöp oldu. 0 Windows atmak zorunda kaldım. İnşallah bu tip durumlar kimsenin başına gelmez. Benim bir elim artık sadece ctrl + s yapıyor