• 20-12-2025, 12:49:53
    #1
    Lisans Hizmetleri
    Instagram da tiktok da herhangi bir ai videosu gördüğüm an geçiyorum 1 saniye bile izlemiyorum. Sadece shitpostları ilgimi çekiyor. Youtubeda tarih vb şeyler anlatırken ai seslendirmesi kullanıldıysa direkt çıkıyorum dinleyemiyorum odaklanamıyorum bile, zaten küçük resmi de ai ise hiç girmiyorum. Bir script satılırken vs ailarda bulunan klasik temanın veya buton/ikon vb kısımlarını gördüğüm an benim için en düşük puanlara düşüyor. Sizde de böyle mi?
  • 20-12-2025, 12:51:40
    #2
    Kişisel Rütbe
  • 20-12-2025, 12:52:37
    #3
    Kişisel Rütbe
    https://www.youtube.com/watch?v=IsViwXYvgLE


    ben buna gülüyom hala
  • 20-12-2025, 12:53:57
    #4
    böyle diyorsun iyi hoş ama kendinde yapay zeka içerikli kanal yönetiyorsun nasıl oluyor https://www.r10.net/youtube-acemi/46...tatistigi.html
  • 20-12-2025, 12:55:13
    #5
    Lisans Hizmetleri
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle diyorsun iyi hoş ama kendinde yapay zeka içerikli kanal yönetiyorsun nasıl oluyor https://www.r10.net/youtube-acemi/46...tatistigi.html
    Zaten ilgili kanal +50 yaş üzeri kitleye hitap ediyor, yorumları görseniz ai olduğunu bile anlamadan yorum yapıyorlar / tartışıyorlar. Ben forumdaki bu işlerle ilgilenen arkadaşların fikirlerini merak ediyorum.
  • 20-12-2025, 12:55:17
    #6
    Tiktok geçen indirdim bi bakim dedim ne var ne yok. Canlı yayınlara baktım bi alay gerizekalıdan başka birşey yok. Ai videoları bu embesillerden daha eğlenceli.
  • 20-12-2025, 12:58:11
    #7
    Hergün saat 18:18'de düzenli olarak chat gpt ara yüzünü açarak ona küfür ederim. Ardından kendini imha etmesi için "rm -rf" komutunu çalıştırmasını emrederim. Benim nefretim baki ve kavidir. Mücadelem devam edecek.
  • 20-12-2025, 12:58:47
    #8
    Lisans Hizmetleri
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hergün saat 18:18'de düzenli olarak chat gpt ara yüzünü açarak ona küfür ederim. Ardından kendini imha etmesi için "rm -rf" komutunu çalıştırmasını emrederim. Benim nefretim baki ve kavidir. Mücadelem devam edecek.
    ahhshahshahh tebrik edilesi
  • 20-12-2025, 13:20:48
    #9
    Platin üye
    Yapay zekanın ekmeğini yiyorum hocam valla ben nefret edemem 😅