obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle diyorsun iyi hoş ama kendinde yapay zeka içerikli kanal yönetiyorsun nasıl oluyor https://www.r10.net/youtube-acemi/46...tatistigi.html
Zaten ilgili kanal +50 yaş üzeri kitleye hitap ediyor, yorumları görseniz ai olduğunu bile anlamadan yorum yapıyorlar / tartışıyorlar. Ben forumdaki bu işlerle ilgilenen arkadaşların fikirlerini merak ediyorum.