• 13-12-2025, 11:52:33
    #1
    Varsa buyursun gelsin kahve ısmarlayayım

    Port Mall civarındayım.
  • 13-12-2025, 11:56:31
    #2
    Bakü'de mi yaşıyorsunuz? Tatil için gitmeyi düşünüyorum 1 haftalık ya da 1 hafta sonu, tavsiye eder misiniz?
  • 13-12-2025, 12:01:39
    #3
    BuraqTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakü'de mi yaşıyorsunuz? Tatil için gitmeyi düşünüyorum 1 haftalık ya da 1 hafta sonu, tavsiye eder misiniz?
    Yok hocam Gürcistan'da yaşıyorum ama ayda bir gelirim baküye gezmeye, gel tabi hocam burada vatan toprağı biraz pahalı ama yine de vatan toprağı insanı sıcak kanlı yemekleri güzel çayı güzel daha ne olsun
  • 13-12-2025, 12:04:20
    #4
    Dijitiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam Gürcistan'da yaşıyorum ama ayda bir gelirim baküye gezmeye, gel tabi hocam burada vatan toprağı biraz pahalı ama yine de vatan toprağı insanı sıcak kanlı yemekleri güzel çayı güzel daha ne olsun
    Çok eskiden Şanlıurfa'da tanıştığım arkadaşlarımın Bakü'nün çeşitli yerlerinde restorantları var, onlar davet ediyorlar da niyetlendim ama geleceğim
  • 13-12-2025, 12:05:41
    #5
    BuraqTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok eskiden Şanlıurfa'da tanıştığım arkadaşlarımın Bakü'nün çeşitli yerlerinde restorantları var, onlar davet ediyorlar da niyetlendim ama geleceğim
    gel hocam bende Qarabağ - Ajax maçına geldim gelmişken biraz kalayım dedim İzmit gibi sahil şeridi felan var ben kesinlikle seveceğini düşünüyorum tarihi yapıları, insanı herşeyiyle mükemmel
  • 13-12-2025, 12:07:23
    #6
    Seo Hizmetleri
    Dijitiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam Gürcistan'da yaşıyorum ama ayda bir gelirim baküye gezmeye, gel tabi hocam burada vatan toprağı biraz pahalı ama yine de vatan toprağı insanı sıcak kanlı yemekleri güzel çayı güzel daha ne olsun
    Bakü Türk Şehitliği ve Anıtını da gez kardeşim . qutab denemeyi de unutma .xengeli yemişindir kesin diye qutab diyorum
  • 13-12-2025, 12:17:49
    #7
    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakü Türk Şehitliği ve Anıtını da gez kardeşim . qutab denemeyi de unutma .xengeli yemişindir kesin diye qutab diyorum
    gezdim kanka Elçibey ve Mübariz'in şehitliklerini de gezdim yemek konusunda sıkıntılar var biliyosun
  • 13-12-2025, 12:21:22
    #8
    Seo Hizmetleri
    Dijitiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gezdim kanka Elçibey ve Mübariz'in şehitliklerini de gezdim yemek konusunda sıkıntılar var biliyosun
    akşamda o zaman ;

    https://www.youtube.com/watch?v=wgOY...&start_radio=1
  • 13-12-2025, 12:23:57
    #9
    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Yapıldı en kralı yapıldı sen ne zaman geliyosun sakartveloya çok özlemişler seni