bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakü Türk Şehitliği ve Anıtını da gez kardeşim . qutab denemeyi de unutma .xengeli yemişindir kesin diye qutab diyorum
gezdim kanka Elçibey ve Mübariz'in şehitliklerini de gezdim yemek konusunda sıkıntılar var biliyosun