Yok hocam Gürcistan'da yaşıyorum ama ayda bir gelirim baküye gezmeye, gel tabi hocam burada vatan toprağı biraz pahalı ama yine de vatan toprağı

insanı sıcak kanlı yemekleri güzel çayı güzel daha ne olsun
Bakü Türk Şehitliği ve Anıtını da gez kardeşim . qutab denemeyi de unutma .xengeli yemişindir kesin diye qutab diyorum