TOKİ lerden şikayet çok bir kere bütün evleri su basıyor diyorlar.videoda merkezi ısıtma sisteminden de bahsediliyor. şunu söyledi:
Kazan dairelerinde otomatik sistem hiçbir şekilde bulunmuyor. apartman sakinleri manuel barı yükseltiyor bar düştüğü zaman evler buz gibi oluyor
deprem TOKİ merkezi ısıtma sisteminde apartmanlarda alt katlar ısınıyor ancak üst katlar ısınmıyor mu. bunun çözümü var mı
https://www.youtube.com/watch?v=pB-z...b_channel=ERTV
https://www.youtube.com/watch?v=FDhzMwhSqEs&ab
https://www.youtube.com/watch?v=bN2AU1-_ovA
rezerv'de merkezi ısıtma sistemi ve TOKİ evleri su basması
2
●104
- 07-12-2025, 21:49:31
- 07-12-2025, 21:54:59Çözümü şöyle en üst kata hat sonlarına hava pürjörleri konacak.Dandik olmaması lazım dandik marka olursa çabuk bozulur.Alt kısımda kazan dairesinde de Genleşme tankı olaması gerekli.Varsa ki vardır herhalde havası bitmiştir yada patlaktır.Bakılması gerek.Yoksa Kat sayısına göre hesaplaması yapılıp Genleşme tankı litresine göre alıncak.İyi bir tesisat ustası bu dediklerimi halleder.
Alt katın ısınıp üst katın ısınmaması sebebi hat'da hava var.Yerden ısıtma varsa her dairenin havası alınması gerek.Malesef tokiye iş yapan firmalar çok kötü.Test falan yapmıyorlar bence - 07-12-2025, 22:04:55çözümü olmasına çok sevindim.malatya rezervde benim de evim var ayrıca petekler çok küçük acaba ev sahibi petek metrajını petekleri değiştirip büyük petek yaptırabilir mi