TOKİ lerden şikayet çok bir kere bütün evleri su basıyor diyorlar.videoda merkezi ısıtma sisteminden de bahsediliyor. şunu söyledi:
Kazan dairelerinde otomatik sistem hiçbir şekilde bulunmuyor. apartman sakinleri manuel barı yükseltiyor bar düştüğü zaman evler buz gibi oluyor
deprem TOKİ merkezi ısıtma sisteminde apartmanlarda alt katlar ısınıyor ancak üst katlar ısınmıyor mu. bunun çözümü var mı


https://www.youtube.com/watch?v=pB-z...b_channel=ERTV

https://www.youtube.com/watch?v=FDhzMwhSqEs&ab


https://www.youtube.com/watch?v=bN2AU1-_ovA