Çözümü şöyle en üst kata hat sonlarına hava pürjörleri konacak.Dandik olmaması lazım dandik marka olursa çabuk bozulur.Alt kısımda kazan dairesinde de Genleşme tankı olaması gerekli.Varsa ki vardır herhalde havası bitmiştir yada patlaktır.Bakılması gerek.Yoksa Kat sayısına göre hesaplaması yapılıp Genleşme tankı litresine göre alıncak.İyi bir tesisat ustası bu dediklerimi halleder.

Alt katın ısınıp üst katın ısınmaması sebebi hat'da hava var.Yerden ısıtma varsa her dairenin havası alınması gerek.Malesef tokiye iş yapan firmalar çok kötü.Test falan yapmıyorlar bence