arkadaşlar ben yaklaşık 4 yıl öncesine kadar lise 1 den terk'im.
şimdi açık öğretim lisesine gitmeyi düşünüyorum bir takım araştırmalar yaptım.
Sormak istediklerim şunlar,
sanırım başvurular halk eğitim merkezlerinden, ikametimin olduğu merkezleremi başvuru yapabilirim?
diplomam mezun olduğum okuldan bir belge almam gerekiyor sanırım mezun olduğuma dair.
kayıt sonrası kitapları ben kendim mi temin etmem gerekiyor?
açık öğretim lisesi hakkında yardımcı olabilirmisiniz?
4
●626
- 21-09-2009, 20:09:52Üyeliği durdurulduBildiğim kadarıyla anlatayım.Lise 1'i bitirdiysen liseye gidip tasdikname alıp bulunduğun yerdeki halk eğitim merkezine giderek kayıt olabilirsin.Eğer liseye hiç başlamadıysan tasdiknameye gerek yok.Fakat lise 1 bitirdiysen tasdikname alırsan açık liseye lise 2 den itibaren başlarsın.İkametinin olduğu bölgedeki halk eğitim merkezi şart değil.Kayıt olduktan sonra alan seçimi yapıyorsun.bu seçime göre halk eğitim merkezinden kitapları alabilirsin.
- 21-09-2009, 20:11:23sanırım başvurular halk eğitim merkezlerinden, ikametimin olduğu merkezleremi başvuru yapabilirim?
Bunun hakkında benim kesin bir bilgim yok.
diplomam mezun olduğum okuldan bir belge almam gerekiyor sanırım mezun olduğuma dair.
Lise 1 den terk isen tasdikname alman gerekiyor.
kayıt sonrası kitapları ben kendim mi temin etmem gerekiyor?
Kayıtını yaptırdıktan sonra açık öğretimin kendi web sitesinden sana verilen kullanıcı adı ve şifre ile giriş yaptıktan sonra ders seçimi yapıyorsun ve seçtiğin dersleri bir yazıcıdan çıktı olarak aldıktan sonra halk eğitim merkezine gidip hiç bir ücret ödemeden kitaplarını temin edebiliyorsun.
Yanlış hatırlamıyorsam kayıtlar 2 ekim tarihinde başlıyor. Kesin tarih istersen açık öğretim panelimden kesin tarihlere bakabilirim. - 21-09-2009, 20:23:20kitapları dersleri sectikden sonra alıyorsun hocam halk eğitim merkezinden bedavaya alcan...