arkadaşlar ben yaklaşık 4 yıl öncesine kadar lise 1 den terk'im.
şimdi açık öğretim lisesine gitmeyi düşünüyorum bir takım araştırmalar yaptım.

Sormak istediklerim şunlar,

sanırım başvurular halk eğitim merkezlerinden, ikametimin olduğu merkezleremi başvuru yapabilirim?

diplomam mezun olduğum okuldan bir belge almam gerekiyor sanırım mezun olduğuma dair.

kayıt sonrası kitapları ben kendim mi temin etmem gerekiyor?