sanırım başvurular halk eğitim merkezlerinden, ikametimin olduğu merkezleremi başvuru yapabilirim?
Bunun hakkında benim kesin bir bilgim yok.
diplomam mezun olduğum okuldan bir belge almam gerekiyor sanırım mezun olduğuma dair.
Lise 1 den terk isen tasdikname alman gerekiyor.
kayıt sonrası kitapları ben kendim mi temin etmem gerekiyor?
Kayıtını yaptırdıktan sonra açık öğretimin kendi web sitesinden sana verilen kullanıcı adı ve şifre ile giriş yaptıktan sonra ders seçimi yapıyorsun ve seçtiğin dersleri bir yazıcıdan çıktı olarak aldıktan sonra halk eğitim merkezine gidip hiç bir ücret ödemeden kitaplarını temin edebiliyorsun.
Yanlış hatırlamıyorsam kayıtlar 2 ekim tarihinde başlıyor. Kesin tarih istersen açık öğretim panelimden kesin tarihlere bakabilirim.