• 04-12-2025, 16:47:12
    #1
    Monitor ihtiyacım var ama fazla para vermek istemediğim icin letgoya bakayım dedim adamlar 2-3 senedir kullandığı tozlanmış ürünleri sıfır fiyatindan 50-100₺ ucuza satiyor ben anlamadım bende mi sorun var ikinci el ürünün uygun olması gerekmez mi her şeyde bu durumu yaşar oldum
  • 04-12-2025, 16:48:40
    #2
    Enayi arıyorlar hocam, indirimlerden sıfır ürün alın geçin kupon vs. bulursanız ikinci ellerden bile ucuz oluyor. Hem insanlarla muhatap olmazsınız kafanız rahat olur. 2. el piyasası berbat durumda.
  • 04-12-2025, 16:50:00
    #3
    Herkesin malı kendine kıymetli, kendisinden başka yok zannediyorlar hocam
  • 04-12-2025, 16:52:31
    #4
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enayi arıyorlar hocam, indirimlerden sıfır ürün alın geçin kupon vs. bulursanız ikinci ellerden bile ucuz oluyor. Hem insanlarla muhatap olmazsınız kafanız rahat olur. 2. el piyasası berbat durumda.
    katılıyorum hocam valla firsatcilik ve aç gozluluk bitiriyor bizi

    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin malı kendine kıymetli, kendisinden başka yok zannediyorlar hocam
    Aynen biri yükseltince diğerleri de yükseltiyor alan olduğunu sanmıyorum ama sıfır fiyatlara bakan biri kanmaz buna
  • 04-12-2025, 16:54:20
    #5
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    İkinci el, sıfırdan daha pahalı

    Sıfırı 12 ay taksitle alabiliyorum örneğin 300.000 TL.

    Sarı sitede nakit olarak 315.000 TL'ye bir sürü ilan var.
  • 04-12-2025, 16:56:04
    #6
    dahada kötüsü ürünün sıfır 20,000₺ diyelim abim yazmış 28.000₺ aslında sitelerin izin vermemesi lazım bir ektrası var mı yok fiyatı +8000₺ artıran senin kullanmış olman mı ?
  • 04-12-2025, 17:00:26
    #7
    ahmetce332733 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dahada kötüsü ürünün sıfır 20,000₺ diyelim abim yazmış 28.000₺ aslında sitelerin izin vermemesi lazım bir ektrası var mı yok fiyatı +8000₺ artıran senin kullanmış olman mı ?
    kendi katma değerini eklemiş hocam hangi kafayla açıyorlar şu ilanları vallahi anlamıyorum

    Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci el, sıfırdan daha pahalı

    Sıfırı 12 ay taksitle alabiliyorum örneğin 300.000 TL.

    Sarı sitede nakit olarak 315.000 TL'ye bir sürü ilan var.
    Direkt sıfırı alican kafan rahat bunların eline düşenin vay haline
  • 04-12-2025, 17:02:47
    #8
    ben asus rog ally x bakıyorum 30,000 gibi almıştım 50,000 yazan var aynı modele bu nedir abi ya
  • 04-12-2025, 17:08:20
    #9
    ya arızalı ürünlere bakıyorum. örneğin ikinci eli 10bin diyelim adam ekranı arızalı şeye 8bin yazıyor. öper misin yarına mı bırakırsın? yabancılara bakıyorum adam arızalı ürünü 10'da birine falan bulabiliyor. biz niye bulamıyoruz anlamıyorum