Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enayi arıyorlar hocam, indirimlerden sıfır ürün alın geçin kupon vs. bulursanız ikinci ellerden bile ucuz oluyor. Hem insanlarla muhatap olmazsınız kafanız rahat olur. 2. el piyasası berbat durumda.
katılıyorum hocam valla firsatcilik ve aç gozluluk bitiriyor bizi

nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin malı kendine kıymetli, kendisinden başka yok zannediyorlar hocam
Aynen biri yükseltince diğerleri de yükseltiyor alan olduğunu sanmıyorum ama sıfır fiyatlara bakan biri kanmaz buna