Monitor ihtiyacım var ama fazla para vermek istemediğim icin letgoya bakayım dedim adamlar 2-3 senedir kullandığı tozlanmış ürünleri sıfır fiyatindan 50-100₺ ucuza satiyor ben anlamadım bende mi sorun var ikinci el ürünün uygun olması gerekmez mi her şeyde bu durumu yaşar oldum