• 03-12-2025, 22:44:33
    #1
    En iyisi sanırım
    4 senedir herkes İngiltere şirketi diyordu,
    Son 2 senedir Amerika şirketine döndü,
    Şimdi ise yeni trend herhalde Hong Kong şirketi.

    Bir anda her yerde görmeye başladım, şirket kurulum hizmeti veren çoğu kişi/firma hızlıca hizmet olarak ekleyip reklamlarına başlamış.
    Avantajı vergi eğer Çin'e satış yapmıyorsanız direkt %0, Amerika'da günün sonunda ortalama %15 bir vergi yine çıkabiliyordu eyalete göre.

    Siz ne düşünüyorsunuz, aramızda açılış yapan var mı?
  • 03-12-2025, 22:45:36
    #2
    %0 sa ve gelir vergisi yoksa hemen kaparım ingiltere şirketi
  • 03-12-2025, 22:45:48
    #3
    Kişisel Rütbe
    Ben de makedonya görmeye başladım
  • 03-12-2025, 22:46:31
    #4
    En iyisi sanırım
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %0 sa ve gelir vergisi yoksa hemen kaparım ingiltere şirketi
    2 kuruluşa sorduğumda evet tamamen %0 olarak belirttiler.
  • 03-12-2025, 22:49:12
    #5
    Hong Kong candır çinliler TR gibi yardımsever
    Avrupa pimpirik sipor
  • 03-12-2025, 22:59:33
    #6
    Spolilerın içinde
    spoiler nasıl oluyor


    Ben yeni şeyler deniyom.

  • 04-12-2025, 01:29:37
    #7
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 senedir herkes İngiltere şirketi diyordu,
    Son 2 senedir Amerika şirketine döndü,
    Şimdi ise yeni trend herhalde Hong Kong şirketi.

    Bir anda her yerde görmeye başladım, şirket kurulum hizmeti veren çoğu kişi/firma hızlıca hizmet olarak ekleyip reklamlarına başlamış.
    Avantajı vergi eğer Çin'e satış yapmıyorsanız direkt %0, Amerika'da günün sonunda ortalama %15 bir vergi yine çıkabiliyordu eyalete göre.

    Siz ne düşünüyorsunuz, aramızda açılış yapan var mı?
    İngiltere yeni getirmiş olduğu kanunlarla birlikte artık Türk vatandaşlarında pasaport zorunluluğu getirdi. Bundan dolayı herkes amerikaya kaçtı. Şimdide amerikanın vergi oranları ve cezalarından dolayı Hong Kong'a kaçıyorlar yavaş yavaş. Bakalım bundan sonrası hangi ülke olacak
  • 04-12-2025, 03:21:33
    #8
    %0 vergi var ancak banka hesabı açmak için orada bulunmanzı gerekiyor
  • 04-12-2025, 09:15:18
    #9
    Hong Kong şirketi son dönemin yeni “meta”sı çünkü Çin’e satış yapmıyorsan kurumlar vergisi %0 ve Stripe/fintech açılışları kolaylaştı. ABD LLC’lerin artan raporlama yükü de insanları HK’ya yöneltti ama yıllık audit masrafı, banka hesabı zorluğu ve yanlış gelir sınıflandırılırsa %16.5 vergi riski var, tam anlamıyla araştırmadan adım atmayın