4 senedir herkes İngiltere şirketi diyordu,
Son 2 senedir Amerika şirketine döndü,
Şimdi ise yeni trend herhalde Hong Kong şirketi.
Bir anda her yerde görmeye başladım, şirket kurulum hizmeti veren çoğu kişi/firma hızlıca hizmet olarak ekleyip reklamlarına başlamış.
Avantajı vergi eğer Çin'e satış yapmıyorsanız direkt %0, Amerika'da günün sonunda ortalama %15 bir vergi yine çıkabiliyordu eyalete göre.
Siz ne düşünüyorsunuz, aramızda açılış yapan var mı?
Yeni Trend Hong Kong Şirketi mi?
19
●1.412
- 03-12-2025, 22:44:33
- 03-12-2025, 22:46:312 kuruluşa sorduğumda evet tamamen %0 olarak belirttiler.Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2025, 01:29:37İngiltere yeni getirmiş olduğu kanunlarla birlikte artık Türk vatandaşlarında pasaport zorunluluğu getirdi. Bundan dolayı herkes amerikaya kaçtı. Şimdide amerikanın vergi oranları ve cezalarından dolayı Hong Kong'a kaçıyorlar yavaş yavaş. Bakalım bundan sonrası hangi ülke olacakGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2025, 09:15:18Hong Kong şirketi son dönemin yeni metası çünkü Çine satış yapmıyorsan kurumlar vergisi %0 ve Stripe/fintech açılışları kolaylaştı. ABD LLClerin artan raporlama yükü de insanları HKya yöneltti ama yıllık audit masrafı, banka hesabı zorluğu ve yanlış gelir sınıflandırılırsa %16.5 vergi riski var, tam anlamıyla araştırmadan adım atmayın