Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 senedir herkes İngiltere şirketi diyordu,
Son 2 senedir Amerika şirketine döndü,
Şimdi ise yeni trend herhalde Hong Kong şirketi.

Bir anda her yerde görmeye başladım, şirket kurulum hizmeti veren çoğu kişi/firma hızlıca hizmet olarak ekleyip reklamlarına başlamış.
Avantajı vergi eğer Çin'e satış yapmıyorsanız direkt %0, Amerika'da günün sonunda ortalama %15 bir vergi yine çıkabiliyordu eyalete göre.

Siz ne düşünüyorsunuz, aramızda açılış yapan var mı?
İngiltere yeni getirmiş olduğu kanunlarla birlikte artık Türk vatandaşlarında pasaport zorunluluğu getirdi. Bundan dolayı herkes amerikaya kaçtı. Şimdide amerikanın vergi oranları ve cezalarından dolayı Hong Kong'a kaçıyorlar yavaş yavaş. Bakalım bundan sonrası hangi ülke olacak