4 senedir herkes İngiltere şirketi diyordu,
Son 2 senedir Amerika şirketine döndü,
Şimdi ise yeni trend herhalde Hong Kong şirketi.

Bir anda her yerde görmeye başladım, şirket kurulum hizmeti veren çoğu kişi/firma hızlıca hizmet olarak ekleyip reklamlarına başlamış.
Avantajı vergi eğer Çin'e satış yapmıyorsanız direkt %0, Amerika'da günün sonunda ortalama %15 bir vergi yine çıkabiliyordu eyalete göre.

Siz ne düşünüyorsunuz, aramızda açılış yapan var mı?