R10 Mobil Tasarımı Sizce Nasıl?
25
●1.110
- 02-12-2025, 00:08:43valla hocam hevesini kırmak istemem ama beğenemedim
- 02-12-2025, 00:36:31Şu anki tasarım iyi ancak mobil uygulama gerçekten gelmeli. Artık sekmeler arası dolaşmak , sürekli f5 atmak ve bildirim gelmemesi vs. sıktı.
Sıfırdan bir mobil uygulama yapılmalı. Hem anlık bildirim olur, hem sayfa gezinmeleri kolay olur, hem daha kullanışlı olur hem de globale açılır.
Gidip de web gibi detaylı yapılsın demiyoruz en azından temeli atılsa geliştirmeye açık olur ve devamı gelir. - 02-12-2025, 22:04:08Uygulamaya sırf bildirim için ihtiyaç var bence. Tasarım mobil olduğu için yöneticiler pek sıcak bakmıyor ama bildirimler, özel mesajlar vs. için bence gelmeli. Ayrıca ekstra bir reklam kanalıda açar R10 için.