Şu anki tasarım iyi ancak mobil uygulama gerçekten gelmeli. Artık sekmeler arası dolaşmak , sürekli f5 atmak ve bildirim gelmemesi vs. sıktı.
Sıfırdan bir mobil uygulama yapılmalı. Hem anlık bildirim olur, hem sayfa gezinmeleri kolay olur, hem daha kullanışlı olur hem de globale açılır.
Gidip de web gibi detaylı yapılsın demiyoruz en azından temeli atılsa geliştirmeye açık olur ve devamı gelir.