Konu
R10 Mobil Tasarımı Sizce Nasıl?
02-12-2025, 22:04:08
#26
meteyilmaz
Uygulamaya sırf bildirim için ihtiyaç var bence. Tasarım mobil olduğu için yöneticiler pek sıcak bakmıyor ama bildirimler, özel mesajlar vs. için bence gelmeli. Ayrıca ekstra bir reklam kanalıda açar R10 için.