• 29-11-2025, 16:35:20
    #1
    QNB yapılandırma için aradım ancak yapılandırmıyorlar 1 haftadır gecikmede eğer ödemezsem ne zamana kadar faiz binmeye devam ediyor? varlığa devredilene kadar mı? ayrıca 2 bankadan icraya düşersek maaştan kesilen %25 nasıl oluyor hangisine gidiyor?
  • 29-11-2025, 16:38:48
    #2
    Asgarisini öderseniz sadece faiz işler. Hiç ödemezseniz 90 gün sonra yasal takip başlatıyorlar.
  • 29-11-2025, 16:39:46
    #3
    1 sorunun cevabı; borcu kapatana kadar faiz işler
    2 sorunun cevabı; Birden fazla icra dosyan olsa bile maaşından yapılan %25'lik kesinti bankalar arasında paylaştırılmaz kesilen tutarın tamamı önce ilk haczi koyan bankanın borcu bitene kadar sadece ona ödenir, diğerleri ise sırada bekler
  • 29-11-2025, 16:39:51
    #4
    yasal takibe düşersen sıkıntı
  • 29-11-2025, 16:43:58
    #5
    5 Aydır İcralık olmuşum. 3 Bankadan Maaş yok, SGK yok. Sürekli aramaları olmasa kafa rahat
  • 29-11-2025, 17:04:48
    #6
    INPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 Aydır İcralık olmuşum. 3 Bankadan Maaş yok, SGK yok. Sürekli aramaları olmasa kafa rahat
    Şu kadar gamsız olsak yeter ya
  • 29-11-2025, 17:12:09
    #7
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu kadar gamsız olsak yeter ya
    yapılacak bir şey yok malesef
  • 29-11-2025, 17:15:41
    #8
    3 ay ödeme yapmazsanız 10 gün içinde yine ararlar açmazsanız icraya verirler avukata devredilir avukat arar haciz koyar maaşınız varsa
  • 29-11-2025, 17:22:08
    #9
    60 gün ödeme yapmazsanız aramaya başlarlar , 70.günde evine mektup gönderilir, 90.günde icralık olursun