INPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 Aydır İcralık olmuşum. 3 Bankadan Maaş yok, SGK yok. Sürekli aramaları olmasa kafa rahat
Şu kadar gamsız olsak yeter ya