QNB yapılandırma için aradım ancak yapılandırmıyorlar 1 haftadır gecikmede eğer ödemezsem ne zamana kadar faiz binmeye devam ediyor? varlığa devredilene kadar mı? ayrıca 2 bankadan icraya düşersek maaştan kesilen %25 nasıl oluyor hangisine gidiyor?