• 20-09-2009, 11:29:17
    #10
    Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha sıcağı olamazdı
    öyle valla {:
    düşününce oranın sıcaklığını daha bi hissettim ..
  • 20-09-2009, 12:09:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    abasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle valla {:
    düşününce oranın sıcaklığını daha bi hissettim ..
    seni muhtelemen "{:" işaretiyle hatırlıyacağız
  • 20-09-2009, 13:50:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle hoşgeldin.

    İşallah yeni üyeler arasında ben geldim konusu açmak adet olmaz
  • 20-09-2009, 21:49:09
    #13
    Misafir
    abasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    davetiyesi için Xman arkadaşıma teşekkürler.
    Hayırlı uğurlu olur inşallah
  • 20-09-2009, 23:46:54
    #14
    öncelikle karşılama için tekrardan teşekkürler arkadaşlar,
    abiler, üstad'lar..

    hoşbuldm..

    ard niyetli olmadığna canı gönülden inandığım bir üye
    "her gelen böyle konu açsa. burası çok büyük bir forum -rep" vermiş
    hiç önemli değil.
    ama benim adetimdir, eğer kalıcı olmak istediğim yer olduğunda
    hevesle kayıt olduğumda
    selam vermeyi
    kendimi tanıtmayı bir borç bilirim tabiri caizse..

    yine de bu arkadaşa da hak veriyorum, herkes böyle konu açarsa
    ne olur değilmi..
    tekrar dan teşekkürler herkese..

    yeni faydalı paylaşımlarda görüşmek üzere.. .