öncelikle karşılama için tekrardan teşekkürler arkadaşlar,
abiler, üstad'lar..

hoşbuldm..

ard niyetli olmadığna canı gönülden inandığım bir üye
"her gelen böyle konu açsa. burası çok büyük bir forum -rep" vermiş
hiç önemli değil.
ama benim adetimdir, eğer kalıcı olmak istediğim yer olduğunda
hevesle kayıt olduğumda
selam vermeyi
kendimi tanıtmayı bir borç bilirim tabiri caizse..

yine de bu arkadaşa da hak veriyorum, herkes böyle konu açarsa
ne olur değilmi..
tekrar dan teşekkürler herkese..

yeni faydalı paylaşımlarda görüşmek üzere.. .