Konu
Ankara'dan R10.NET Alemine Merhaba {:
20-09-2009, 11:29:17
#10
abasaran
Gehinnom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
daha sıcağı olamazdı
öyle valla {:
düşününce oranın sıcaklığını daha bi hissettim ..