• 22-11-2025, 14:35:19
    #1
    Kurumsal Üye
    Ülke de artık dışarıda yemek yemek bile risk haline geldi.
    Siz hâlâ gönül rahatlığıyla dışarıdan yemek söylüyor musunuz?


  • 22-11-2025, 14:40:28
    #2
    Kişisel Rütbe
    3 kere mühürlenmesine rağmen nasıl açılabilir
  • 22-11-2025, 14:42:31
    #3
    Kurumsal Üye
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kere mühürlenmesine rağmen nasıl açılabilir
    Ülkede denetimin ‘d’si yok.
  • 22-11-2025, 14:52:12
    #4
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kere mühürlenmesine rağmen nasıl açılabilir
    isim değiştiriyorlar sürekli
  • 22-11-2025, 14:55:03
    #5
    Kişisel Rütbe
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isim değiştiriyorlar sürekli
    Keşke uğur dündar tekrar ifşa programına başlasa
  • 22-11-2025, 14:58:33
    #6
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke uğur dündar tekrar ifşa programına başlasa
    son zamanlarda gec gündüz durmadan yayın yapardı şuan esnafın tek amacı para kazanmak
  • 22-11-2025, 15:06:09
    #7
    Evde pişirip yemek en güzelidir ve en doğrusudur.
    Evde değil, sürekli dışarıda yemek yeniliyorsa, bu büyük sorundur. İstisnalar hariç tabii, uzun yolda olan vardır, ayda bir belki evde yapamadığı/yapamayacağı ama canı çektiği bir şey olur ve benzeri durumlar haricinde her kes evinde pişirip yemelidir.
    • raynnerino
    raynnerino bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-11-2025, 15:14:51
    #8
    Devlet adamları görevlendiriyor, maaş veriyor denetlesinler diye. Denetlemeye gidiyorlar 3 kuruş ceplerine koyuyorlar onay verip gidiyorlar. Şu ülkede adam gibi namusuyla görevini yapan kaç tane memur var acaba az sayıdadır.
    Zabıta birimleri ne işe yarıyor belediyelerin mesela?
    Birkaç aydır video çekerek denetleme yapıyorlar çok izleniyor diye öncesinde nerdeydiler?
  • 22-11-2025, 15:51:44
    #9
    Bi' ödül vermedikleri kaldı...