Evde pişirip yemek en güzelidir ve en doğrusudur.
Evde değil, sürekli dışarıda yemek yeniliyorsa, bu büyük sorundur. İstisnalar hariç tabii, uzun yolda olan vardır, ayda bir belki evde yapamadığı/yapamayacağı ama canı çektiği bir şey olur ve benzeri durumlar haricinde her kes evinde pişirip yemelidir.
Devlet adamları görevlendiriyor, maaş veriyor denetlesinler diye. Denetlemeye gidiyorlar 3 kuruş ceplerine koyuyorlar onay verip gidiyorlar. Şu ülkede adam gibi namusuyla görevini yapan kaç tane memur var acaba az sayıdadır.
Zabıta birimleri ne işe yarıyor belediyelerin mesela?
Birkaç aydır video çekerek denetleme yapıyorlar çok izleniyor diye öncesinde nerdeydiler?