Evde pişirip yemek en güzelidir ve en doğrusudur.
Evde değil, sürekli dışarıda yemek yeniliyorsa, bu büyük sorundur. İstisnalar hariç tabii, uzun yolda olan vardır, ayda bir belki evde yapamadığı/yapamayacağı ama canı çektiği bir şey olur ve benzeri durumlar haricinde her kes evinde pişirip yemelidir.